Bombonele Rafaello

Asa le-a numit autoarea, Ligia Pop, in cartea Retete Vegane fara foc. O varianta si mai simpla a acestei retete se gaseste aici. Am facut si eu o alta varianta a acestor bombonele pentru ca nu aveam toate ingredientele din reteta originala.

Am folosit (pentru 9 bombonele):

– pulpa de la laptele de susan (era pacat sa o arunc; cu alta ocazie am folosit-o pe post de scrub cu 2 linguri de miere :))

– 8 curmale inmuiate pentru vreo ora

– o ligurita de seminte de chia

– vreo 5 linguri de fulgi de nuca de cocos

Se amesteca toate ingredientele in robotul de bucatarie pana se maruntesc destul incat sa se lege compozitia. Pastrati niste nuca de cocos pentru a tavali bombonelele la sfarsit. Daca compozitia e prea moale mai puteti adauga niste nuca de cocos. Apoi am format bombonelele si le-am dat prin nuca de cocos. Cred ca totul a durat maxim 10 minute.