Concurs: o invitatie la demonstratia culinara Ligia`s Kitchen Live!

UPDATE: castigatoarea concursului este Liliana Liliana Rotaru Lutescu (comentariu pe facebook). Felicitari! Astept un mesaj pe facebook sau prin pagina de contact de pe blog, care sa contina adresa de mail si numarul de telefon.

Iata si extragerea 🙂

  
Va spuneam acum cateva zile despre evenimentul organizat de Ligia Pop, Ligia`s Kitchen Live!, in data de 17 mai 2015. Demonstratia culinara va avea loc la hotelul Novotel din Bucuresti si va dura 3 ore, in intervalul 14.00-17.00.

Ligia este una dintre sursele mele de inspiratie la inceputurile mele in bucataria raw, prin 2011. Am urmarit toate episoadele din Ligia`s Kitchen si chiar am facut mai multe retete publicate pe site-ul ei. Iata cateva dintre ele pe care vi le recomand cu drag:

Supa de rosii

Bombonele Rafaello

Salata de varza cu avocado

Gingerata

Prajitura cu portocale

Cum o demonstratie culinara de nivelul celei organizate de Ligia se intampla mai rar, va recomand sa mergeti si sa vedeti ce minunatii pregateste. Eu, din pacate, nu voi putea ajunge, dar as vrea ca unul dintre cititorii blogului sa mearga in locul meu si sa ne impartaseasca cateva impresii.

Va ofer asadar o invitatie la demonstratia culinara, Ligia`s Kitchen Live!

Cum evenimentul are loc duminica, 17 mai, in Bucuresti, pot oferi invitatia unei persoane din Bucuresti / care locuieste in Bucuresti sau in apropiere sau care isi asuma toate costurile suplimentare si dispune de mijloacele necesare pentru a se deplasa la locul evenimentului.

Ce trebuie sa faceti?

Sa-mi spuneti, printr-un comentariu la acest articol sau la postarea de pe facebook, ce reteta de pe blogul meu ati incercat si cateva impresii despre rezultat.

Astept comentariile voastre pana marti, 12.05.2015, ora 16.00.

Cum va fi desemnat castigatorul?

In mod aleatoriu, random.org sau metoda biletelelor (toti participantii vor fi inscrisi pe biletele si il voi ruga pe Raducu sa extraga unul :))

Dupa ce voi anunta castigatorul – prin update la acest articol si pe facebook –, acesta imi va trimite numele sau complet, adresa de mail si un numar de telefon prin pagina de contact a blogului, aici, sau prin mesaj pe facebook. Celelalte detalii i le voi da pe mail.

Ce asteptari am de la castigator?

Sa mearga la eveniment 🙂 si sa-mi trimita, prin una din modalitatile de mai sus, cateva impresii despre eveniment (ce retete a pregatit Ligia, care i s-a parut mai interesanta, cat de greu i s-a parut, orice i s-a parut interesant etc). Voi publica impresiile sub forma unui update la acest articol.

Astept cu nerabdare comentariile voastre si va urez succes! 🙂