Lapte de susan

Retete de lapte de susan sunt nenumarate, cu cantitate diferita de apa in functie de „taria” dorita, cu variante diferite de indulcire – miere, sirop de agave sau artar, curmale. Practic, se poate face cu ce-ti trece prin cap, susanul sa nu lipseasca🙂

Ingrediente

2 linguri de susan lasate la hidratat cel putin vreo 3 ore

500 ml de apa plata

curmale (fara samburi, inmuiate vreo 30 minute) – eu am pus 4 la vreo 330 ml si era dulce, numai bun pentru bebe

scortisoara (daca vreti)

Susanul si curmalele se pun in blender cu apa putina pana se maruntesc fin (eu le-am pus in apa in care au stat la inmuiat). Apoi e nevoie de o sita deasa, tifon etc pentru a scurge lichidul, dupa care se adauga restul de apa. Pentru mine am pus si niste scortisoara deasupra.

Cu ce a ramas am facut niste bombonele. Pe maine!🙂