Prajitura cu mere si nuci

O prajitura de mere raw foarte buna si foarte aromata, inspirata din cartea Bucataria bazata pe cruditati si alimente vii. Pare complicat de facut, cel putin asta a fost prima impresie cand am citit reteta, dar nu e.

Pentru crusta am folosit 2 cani de nuci hidratate peste noapte, jumatate de lingurita de scortisoara si 4 linguri de sirop de artar. Le-am maruntit si amestecat in blender pana a iesit o compozitie omogena pe care am pus-o in forma de tort. Am curatat si taiat in felii subtiri 3 mere medii si le-am amestecat cu jumatate de lingurita de scortisoara si 3 linguri de sirop de artar. Am pus merele in tava de cuptor, pe hartie de copt.

Apoi am dat la cuptor atat crusta cat si merele pentru vreo 2 ore, la 40 de grade. E o idee super buna pentru ca merele se inmoaie, iar crusta de usuca foarte putin. Dupa cele 2 ore, am pus merele peste crusta si am turnat un pic de sos de ciocolata facut dintr-o lingurita de miere de albine, o lingurita de cacao si un pic de apa.

Doar atat! Mai mult am asteptat decat am muncit 🙂