Balsam de par

Spuneam aici ca testez un balsam de par facut in casa. Ei bine, l-am testat si sunt super multumita de el. Potoleste parul si il face mai matasos. Nu mai zic ca e din ingrediente naturale si ca e usor de facut. Reteta este inspirata de cea de aici. Am pus

o lingura de ulei de susan (15 ml)

jumatate de lingurita de emulsifiant (arata ca niste perle de ceara)

5 picaturi de vitamina E

60 ml de apa fiarta si racita usor

2 picaturi de ulei esential de portocala si 2 de grapefruit

Am topit pe baie de aburi emulsifiantul in uleiul de susan si l-am lasat sa se raceasca usor dupa care am adaugat vitamina E. Am amestecat in continuu ca sa se omogenizeze bine. Am turnat apoi peste ulei apa putin cate putin, amestecand in permanenta. Amestecul se ingroasa usor, are consisenta unei creme lejere si se albeste pe masura ce este turnata apa. Dupa ce s-a omogenizat bine am pus uleiurile esentiale si am amestecat din nou. Am turnat amestecul in recipient dupa ce a ajuns la temperatura camerei.

Este un balsam usor, se aplica ca orice alt balsam, nu e nevoie de o cantitate mare. Eu il las de regula in jur de 5 minute si apoi clatesc. Se potriveste de minune cu samponul.