Biscuiti cu ciocolata si ghimbir

biscuiti cu ciocolata si ghimbir (1 of 1)

O reteta foarte rapida si simplu de preparat. Am pus in robotul de bucatarie:

O cana de migdale hidratate peste noapte (din jumatate de cantitate am facut lapte de migdale, iar ce a ramas am pus la acesti biscuiti)
O lingura plina de cacao
O lingura de mesquite
1 cm de ghimbir taiat bucati
1 lingurita de scortisoara
1 lingurita vanilie
Vreo 10 curmale

Am mixat bine pana am obtinut o compozitie legata, lipicioasa si usor umeda. Am format apoi biscuitii pe care i-am asezat pe un tocator, pe hartie de copt. Am folosit metoda deshidratarii pe calorifer🙂, unde i-am lasat vreo 8 ore (i-am intors dupa vreo 3 ore).

Sunt niste biscuiti aromati, dulci, usor iuti de la ghimbir, dar foarte buni. Vi-i recomand langa cafea, lapte vegetal sau ceai.