Salata de frunze verzi si sos de avocado

salata frunze cu rodie (1 of 1)

Salata pe care v-o prezint acum s-a produs pas cu pas, fara a avea in minte o reteta anume. Asta imi place cand fac preparate raw, faptul ca nu am nevoie de reteta. E vorba de cum folosesti ingrediente pe care le ai in bucatarie. Daca as fi fost mai priceputa apropo de cum sa folosesc mirodeniile, cred ca lumea bucatarelii s-ar deschide si mai mult🙂. Dar am rabdare, va veni si vremea aceea.

E drept ca nu e greu sa faci o salata, dar zau ca merita sa adaugi in ea si ingrediente mai altfel. Pentru salata aceasta am folosit rucola, frunze de kale si valeriana. Am adaugat seminte de rodie si samburi de caise tocati usor.

Cu ajutorul blenderului, am facut un dressing din 1/2 avocado, sucul de la 1/2 lamaie, 1 lingurita rasa de miere de albine, 2 linguri de ulei de masline si sare. Daca simtiti nevoia, asa cum ni s-a intamplat noua, puteti sa mai puneti lamaie sau ce alte ingrediente va plac (usturoiul e iarasi o alegere buna), pe gustate🙂