Pateu de seminte

pate de seminte4 (1 of 1)

De multa vreme vreau sa incerc un pateu simplu de seminte insa abia acum m-am si incumetat sa improvizez o reteta.

Suna asa:
O jumatate cana de seminte de floarea soarelui, hidratate vreo 2 ore si clatite bine dupa
O cana de seminte de dovleac, hidratate vreo 2 ore si clatite bine dupa
Sucul de la o lamaie medie
2 catei de usturoi
Jumatate de ardei rosu
Jumatate de avocado
Sare, piper si 1/2 lingurita de frunze de curry (macinate)
O lingura de ulei de susan

Am folosit un mixer vertical, cu dispozitivul de pasat. Am mixat mai intai semintele cu sucul de lamaie pana s-au maruntit bine, apoi am adaugat restul ingredientelor mixand in continuare. Am incercat sa obtin o pasta care poate fi intinsa cu usurinta pe felii de legume sau crackeri (ca cei de aici sau de aici).

Este un pateu foarte bun, potrivit pentru micul dejun in special. Alte retete de pateu gasiti aici.