Crema de caju cu fructe exotice

crema de caju (1 of 1)

Zilele trecute, trecand printr-un mall, Raducu a vazut un stand cu multe poze cu iaurt / inghetata like (frozen yogurt) cu bomboane, cu sirop de ciocolata sau cu fructe de padure. Tare bine aratau in poza, dar nu sunt convinsa ca ingredientele folosite sunt sanatoase. Asa ca, cu ocazia Anului Nou, iata si o provocare noua: sa faci si tu, mami!

M-am executat:
O cana mare de caju hidratat vreo 4 ore si clatit bine dupa
Sucul de la o lamaie medie spre mica
Sucul de la o portocala mare
Miere de albine dupa gust (sa fi fost vreo 4 linguri de miere lichida)
O lingurita jumatate de vanilie
Unt de cocos topit pe baie de aburi, vreo 5-6 linguri

Cum nu suntem acasa, am folosit un mixer vertical (cu dispozitul de pasat), destul de slab ca putere asa ca a durat ceva pana am obtinut mult dorita crema. Daca nu aveti un blender cana, gasiti un recipient ingust in care sa preparati cremele acestea care cer o consistenta fina.

Am dat crema la frigider sa se intareasca putin dupa care am pus-o in recipientele dorite (as fi vrut niste cupe, dar nu aveam). Am servit-o cu fructe exotice diverse: physalis, rodie, ananas sau felii de portocala.

Raducu a mancat cele 2 portii imediat ce am terminat de facut pozele :)

Un An Nou asa cum vi-l doriti!

crema de caju3 (1 of 1)