Panna cotta cu capsuni

panna cotta capsuni2 (1 of 1)

Sau budinca, sau crema, sau doar desert. Este unul dintre deserturile raw preferate ale casei, asa ca il fac destul de des, dar tot imi place sa modific reteta pe ici-pe colo. Alte variante incercate gasiti aici si de aici. Nu difera mult retetele, dar sunt reintepretari care va arata cat de mult se poate improviza in bucataria raw, mai ales in ceea ce priveste dulciurile.

Pentru aceasta reteta am folosit:

o cana caju hidratat cel putin 2 ore si clatit bine dupa

2 cani capsuni decongelate

1 lingurita vanilie pudra

sucul de la jumatate de lamaie

4-5 linguri de miere de albine (ce am folosit eu era usor cristalizata, asa ca lichida ar fi mai mult, asa ca puneti cat sa va placa)

200 ml de lapte de cocos

2 lingurite de agar-agar, amestecate cu 200 ml apa rece; amestecul l-am dat in clocot si l-am lasat sa se raceasca usor inainte de a-l integra in restul compozitiei

Am pus toate ingredientele (mai putin lichidul din agar-agar, folosit pe post de gelatina) si am mixat bine pana am obtinut o crema fina. Am adaugat apoi amestecul obtinut din agar-agar si apa si am mai amestecat 5 secunde.

Am turnat apoi compozitia in pahare pe care le-am pus in frigider (se incheaga repede, maxim 30 min). Puteti sa o serviti fie cu fructe taiate felii, fie cu un sos de fructe.