Inghetata in 2 culori

inghetata 2 culori (1 of 1)

Clar este sezonul inghetatei. Copilului meu ii place asa de tare incat am tot facut, in diverse variante. Reteta de astazi este de inghetata pe bat cu capsuni si vanilie.

Reteta am improvizat-o pe loc; dupa ce ai facut 2-3 retete deja te prinzi de cam ce ar trebui🙂

Crema de capsuni este din:

capsuni – o cana

3 lingurite de susan

miere dupa gust (vreo 2 linguri)

1 lingurita de vanilie

2-3 linguri de unt de cacao topit pe baie de aburi

Am amestecat si mixat toate ingredientele in blender si am turnat compozitia in formele de inghetata, umplute pe jumatate.  Am pus formele in congelator si am asteptat cuminti sa inghete (macar pe jumatate).

Pentru crema de vanilie am folosit:

o cana de caju inmuiat vreo 2 ore si clatit bine dupa

socata cat sa acopere 2/3 din cantitatea de caju din blender

2 lingurite de vanilie pudra

miere dupa gust (vreo 2-3 linguri)

zeama de la 1/2 lamaie

4 linguri de unt de cacao topit pe baie de aburi

Am procedat ca mai sus. Pentru aceasta inghetata am folosit jumatate din cantitatea rezultata.

E la fel de buna si aromata ca toate celelalte variante pe care le-am incercat. Sunt savurate neaparat 2 una dupa alta, altfel nu merge, iar noi apucam doar sa gustam🙂