Inghetata cu zmeura

inghetata zmeura5 (1 of 1)

Am ajuns la varsta la care nu mai e atat de simplu sa evitam dulciurile nesanatoase din comert. E o negociere continua, explicatii nenumarate, dar la 3 ani e greu sa realizezi ca nu-ti fac bine. Ce e bine e ca totusi inca mai functioneaza treaba cu ”hai sa facem noi acasa ca sigur e mai bun”. Asa s-a intamplat si cu inghetata pe care v-o aratam si voua acum.

Este o reteta simpla, sa astepte sa inghete e mai greu, dar tot e bine ca e foarte gustoasa si neinghetata🙂

Am folosit:

o cana mica de caju inmuiat pentru vreo 2 ore (a avut rabdare sa astepte🙂, dar se poate folosi si nehidratat) si clatit bine dupa

o cana de zmeura trecuta prin sita ca sa separ semintele (eu am folosit decongelata)

o lingurita de pudra de vanilie (sau semintele de la un baton)

miere dupa gust (cred ca au fost vreo 3 linguri)

sucul lasat de zmeura sau apa

Am pus in blender cajuul si sucul lasat de zmeura (cat sa acopere cantitatea de caju din blender) si am mixat bine pana am obtinut o crema. Am adaugat zmeura trecuta prin sita si restul ingredientelor si am amestecat pentru cateva secunde. Apoi am turnat compozitia in formele de inghetata (4 la numar) si o cana mica a ajuns la copil.

Am asteptat vreo 4 ore sa stea la congelator inainte de a fi savurata🙂

inghetata zmeura4 (1 of 1)