Panna cotta cu capsuni si sos de afine

panna cotta cu capsuni1De Sarbatori am facut si un desert raw usor care nu a apucat sa fie gustat si de adulti asa ca trebuie musai reeditat. Nu difera foarte mult reteta fata de cea de aici, dar am zis ca merita sa va dau si varianta asta (poza este facuta cu aplicatia Instagram).

Am folosit pentru panna cotta:

o cana de caju hidratat pentru vreo 3 ore

cateva capsuni decongelate si sucul lasat de acestea dupa decongelare, cat sa acopere cantitatea de caju din blender

o lingurita de vanilie pudra

miere dupa gust (in functie de cat de dulce vreti sa fie)

sucul de la jumatate de lamaie

2 lingurite de agar-agar din care am pregatit gelatina (gelifiantul agar-agar dat in clocot cu aprox 100 ml de apa si lasat sa se raceasca usor)

Am mixat in blender cajuul cu capsunile si sucul de la acestea pana am obtinut o crema dupa care am adaugat restul ingredientelor (mai putin gelatina). La final am pus si amestecul de agar-agar si am turnat compozitia in forme (se intareste destul de repede).

Pentru sosul de afine am folosit:

o cana de afine

miere dupa gust

vanilie pudra dupa gust

Am mixat totul in blender si am strecurat sosul cu ajutorul unei strecuratori de ceai.

Panna cotta se serveste rece cu mult sos de afine. Are un gust minunat, va asigur, am primit si eu vreo 2 lingurite de la copil😉