Tonic ayurvedic

lotiune tonica1 (1 of 1)

In ultima vreme m-au atras foarte tare principiile ayurvedice mai ales in ceea ce priveste ingrijirea pielii. Asta si pentru ca m-am regasit foarte tare in tipul de piele Vata si am recunoscut majoritatea dezechilibreleor prezentate. Astfel ca acum sunt in curs de aplicare & testare a remediilor sugerate pentru tipul de piele cu care m-am identificat.

Una dintre primele retete facute este de tonic pe care l-am folosit in special seara. Este un tonic care se pregateste in cantitate mica, ca de altfel majoritatea retetelor ayurvedice, pentru a preveni alterarea acestuia, avand in compozitie si apa.

Reteta este foarte simpla. Se dizolva in 3 linguri de apa calduta o lingurita de miere de albine, dupa care se adauga 2 linguri de apa de trandafiri si o picatura de ulei esential de trandafir (eu am folosit lemn de trandafir). Se amesteca bine si se aplica pe ten cu ajutorul unei dischete demachiante sau cu un puverizator.

Tenul va fi putin lipicios (de la mierea de albine), de asta eu am preferat sa folosesc aceasta lotiune seara si sa o las peste noapte. Alternativ, se lasa pe ten cel putin 30 minute dupa care se sterge cu apa calduta.

Dupa o saptamana de folosire am remarcat ca tenul este mai luminos si mai catifelat. Asa ca eu zic ca functioneaza.