Dulceata de gutui

dulceata de gutui1 (1 of 1)

Uau…! Nu-mi vine sa cred de cand nu am mai pus nimic aici… Trebuie sa fac ceva, neaparat…

Astazi va propun o reteta de dulceata raw de gutui de care am aflat de la niste prieteni. Multumesc, Adrian, pentru degustare si idee!🙂

Eu am mai pus niste ingrediente minune, dar care pot fi omise fara probleme daca nu le aveti la indemana. E buna de consumat proaspata dar sta foarte bine si o perioada mai lunga de timp (eu am un borcan la frigider de vreo 2 luni si e la fel de buna). Aveti grija sa nu intre in contact cu aerul foarte des pentru ca se oxideaza destul de repede. In miere insa se pastreaza destul de bine.

Reteta e asa (pentru un borcan de dulceata):

2 gutui medii date pe razatoare sau maruntite in robotul de bucatarie (eu am aplicat a 2-a varianta), apoi puse intr-un borcan care se umple cu miere de albine cat sa acopere continutul. Se adauga (daca vreti) o lingurita de vanilie pudra si una de mesquite si se amesteca bine-bine.

E buna, o sa va placa, va zic.