Inca o reteta de balsam de par

balsam de par (1 of 1)

Pentru ca fost cerut. Si pentru ca imi luasem un ulei de neem, foarte bun pentru par, si voiam sa-l folosesc si intr-un balsam nu numai pentru masajul scalpului. Baiul cu uleiul de neem este ca miroase ingrozitor. Dar rau de tot. Asa ca trebuie cantitate mica si un ulei esential placut, potrivit pentru par, evident.

Un alt bai e ca nu mi-am notat reteta. Ma tot chinui sa-mi amintesc cantitati, dar, cum am facut mai multe in aceeasi zi, le cam incurc. Dar, cu prima ocazie, o refac si o nimeresc eu. Stiu insa ingredientele, iar cantitatile le stabilesc in functie de cat permite fiecare ingredient. Asa ca avem asa:

ulei de neem (am pus 10 ml la 150 ml cantitate finala) – potrivit impotriva caderii parului, pentru combaterea matretii

ulei de masline

emulsifiant conditionator

apa de rozmarin – tonic capilar

panthenol – fortifiant capilar, confera stralucire parului

ulei esential de ylang-ylang – confera stralucire si vigoare firelor de par si pentru miros placut🙂

conservant din samburi de grapefrut

Cam astea sunt ingredientele, uleiurile pot fi folosite fara restrictii atata timp cat se pastreaza proportia apa – ulei. Activele, emulsificantul si uleiurile esentiale se folosesc potrivit indicatiilor de pe prospect. Pentru ca am folosit putin ulei de neem, mirosul e ok. Sa vedem ce a iesit🙂