Unt-scrub de dus

unt scrub corp (1 of 1)

Am facut varianta aceasta de unt-scrub pentru Talciocul Urban pentru Adrian Ladar. Am modificat prima reteta de unt-scrub de dus pentru a-i da o nota de iarna. Asa ca am folosit ulei esential de portocala dulce care miroase demential.

Am facut o cantitate mai mare pentru care am folosit:

unt de shea – 250 gr, inmuiat usor pe baie de aburi

uleiuri – 250 gr: ulei de germeni de grau, ulei de avocado, ulei de susan

3 lingurite de amidon de porumb

3 linguri de fulgi din germeni de grau

6 linguri de fulgi de cocos

40 picaturi de ulei esential de portocala

40 picaturi de vitamina E

Am amestecat untul si uleiurile cu un mixer; e important ca untul sa nu fie topit de tot ca sa poata fi facut spuma. Daca se topeste prea tare, e bine sa fie pus la frigider pana se mai intareste si poate fi aerat din nou. Combinatia de ulei din germeni de grau si avocado este potrivita pentru combaterea celulitei si vergeturilor, iar uleiul de susan este cunoscut pentru proprietatile sale antiage, fiind un ingredient de baza in retetele Ayurvedice.

Am adaugat pentru efectul de scrub fulgii din germeni de grau si fulgii de cocos. Amidonul de porumb are rolul de a ajuta la pastrarea aspectului si consistentei de unt spumos. La final am pus uleiul esential de portocala dulce si vitamina E. Am amestecat din nou cu mixerul dupa care, dupa ce s-a racit compozitia, am pus untul in recipiente.

Este un scrub-crema de folosit la dus. Se foloseste dupa spalare, pe pielea umeda si se clateste dupa folosire pentru a indeparta particulele de fulgi de cocos si germeni de grau. Are un usor efect scrub, catifeleaza si lasa pielea curata. Eu m-am indragostit de cremele care pot fi folosite la dus, mi se par mult mai usor de aplicat.