Crema solida de dus

crema solida corp (1 of 1)

V-am spus cat de mult imi plac cremele solide care se folosesc sub dus? Se aplica usor, intra in piele mult mai repede si pielea dobandeste un aspect matasos.

Am pregatit o noua varianta de crema solida, potrivita pentru dusul de seara in special, pentru ca are un miros foarte placut de lavanda, cunoscuta pentru proprietatile sale de calmare.

Am facut o cantitate mai mare si am folosit pentru 300 gr de produs final:

unt de cacao – 115 gr

unt de shea – 125 gr

ulei de susan – 60 gr

6 lingurite de flori de lavanda

30 picaturi de ulei esential de lavanda

30 picaturi de vitamina E

Untul de cacao si cel de shea sunt cunoscute pentru efectul lor de hidratare si emoliere fiind recomandate in special in sezonul rece cand temperaturile scazute afecteaza elasticitatea pielii. Uleiul de susan este intens folosit in remediile Ayurvedice, acesta intarziind procesul de imbatranire al pielii.

Am topit unturile pe baie de aburi si am adaugat uleiul de susan si restul ingredientelor. Am turnat compozitia in forme diferite si gata! Se aplica pe pielea umeda, dupa spalare, si se clateste pentru a inlatura particulele de flori de lavanda.

O crema solida delicata, cu un parfum de lavanda ametitor, pentru un somn placut si linistit🙂