Salata de frunze verzi cu dressing tahini

salata tahini (1 of 1)

This is the best salad ever! Ok, pe care am facut-o eu🙂 Pe langa faptul ca amestecul de frunze este unul dintre preferatele mele, dressingul este fabulos.

Am folosit un mix de frunze – salata verde, stevie, rucola, papadie – la care am adaugat putina telina apio. Am pus putin ulei de masline, sare si otet balsamic doar pentru ca ma gandeam ca poate dressing-ul nu o sa fie ok sau poate nu o sa placa. Ar fi trebuit sa fac dressingul mai intai🙂

Pentru dressing am aruncat in blender: sucul de la o lamaie, 3 linguri de tahini crud (pasta de susan cu apa), un catel de usturoi, cateva fire de patrunjel, piper, o lingurita de miere de albine si putina apa cat sa se invarta blenderul. Am mixat bine, am mai adaugat apa ca sa-l fac un pic mai fluid.

Dressing-ul simplu poate nu e asa de stralucit, la prima gustare pare prea amarui, dar in combinatie cu salata de fruze este absolut minunat. Am adaugat la final, migdale hidratate, decojite, petale de flori de galbenele si lastari de ceapa rosie. Noi am fost foarte incantati de combinatia asta🙂