Bombonele de dus

bomboane unt cacao (1 of 1)

Desi, cand le vezi, mai ca ai vrea sa le mananci🙂 Dar nu, aceste flori sunt de fapt o crema solida care poate fi folosita la dus. Petalele sunt si abrazive, in cazul in care vreti si un usor efect exfoliant. Daca nu, nu-i bai, intoarceti floarea pe partea cealalta si veti descoperi o crema fina care se absoarbe repede in piele. Nu mai zic de mirosul demential de portocala dulce🙂

Pentru aceste crema-floare am folosit:

unt de shea si unt de cacao – cam 6 linguri de unt de shea si 3 de cacao pe care le-am topit pe baie de aburi – au rezultat 75 ml

15 ml ulei de migdale dulci

10 picaturi de vitamina E

10 picaturi de ulei esential de portocala dulce

3 lingurite de pudra de seminte de in si petale de flori de galbenele macinate

Am topit unturile, am adaugat pe rand restul ingredientelor si am amestecat bine. Am turnat amestecul in forme si le-am pus in frigider. Se intaresc destul de repede si rezista destul de bine la temperatura camerei datorita untului de cacao.

Este o reteta simpla, cu un rezultat minunat. Se foloseste pe pielea umeda si se clateste dupa pentru a indeparta particulele de in/galbenele. Ar fi pacat sa nu o incercati🙂