Crema de fata cu apa de trandafiri

crema fata apa trandafiri (1 of 1)

In ultima perioada nu prea am mai facut retete cosmetice, folosind in schimb uleiurile / unturile ca atare. Dar ii mai vine omului cheful si inspiratia din cand in cand🙂

Am vrut o crema de fata lejera, mai de vara, asa ca am improvizat o reteta simpla-simpla din cateva ingrediente usor de gasit.

10 ml ulei de migdale

10 ml ulei din samburi de struguri

25 ml de apa de trandafiri

2 lingurite de pastile de ceara de albine

5-6 picaturi de vitamina E

5 picaturi de ulei esential de lemn de trandafir (preferatul meu)

Am topit pe baie de aburi ceara de albine (ca sa se topeasca mai usor am adaugat si uleiurile). Am adus la aprox aceeasi temperatura si apa de trandafiri. Cand s-au racit usor uleiurile am adaugat vitamina E. Am turnat apoi, incet, apa de trandafiri, amestecand incontinuu pana s-a omogenizat amestecul si a iesit o crema. Am adaugat la sfarsit uleiul esential si am amestecat bine. Eu o pastrez la temperatura camerei, desi e indicat sa fie tinuta la frigider, avand continut de apa, insa vitamina E si ceara de albine au proprietati de conservare. Sa vedem cat tine, un fel de experiment🙂

Este o crema usoara, cu un miros placut, care intra repede in piele. Si simplu de facut.