”Spaghete” de dovlecei cu pesto de rucola si ciuperci

spaghete cu ciuperci (1 of 1)

Aceasta e o reteta pe care credeam ca o fac prima data, dar mi-a amintit mama ca a mai mancat ceva asemanator🙂 Intr-adevar, e o reteta apropiata celei de aici. Daca tot am facut-o, i-am facut si poze, ne-a si placut si nu e chiar la fel, zic sa o pun si pe blog🙂

Am pregatit mai intai ciupercile: vreo 5 hribi mari, taiati felii si amestecati cu o lingurita de sos de soia, (mergea si una de otet de mere, dar am uitat sa pun, a fost bun si fara), sare, piper, ghimbir razuit (cam 1 cm) si putin ulei de masline. I-am lasat vreo ora sa se odihneasca.

Dovleceii i-am transformat in spaghete cu curatatorul de legume, am pus putina sare si i-am lasat deoparte cat am pregatit pesto de rucola.

Pesto de rucola l-am facut din 1/2 cana de caju inmuiat vreo 2 ore si clatit bine dupa, o mana buna de cea mai buna rucola de la Andrei, zeama de la jumatate de lamaie, sare dupa gust, 2 catei de usturoi, 2 linguri de fulgi de drojdie inactiva. Puse toate in blender, ajutat de putina apa cat sa se invarta bine, si mixat vreun minut cat sa se marunteasca bine.

Am amestecat ”spaghetele” cu parte din sos si a iesit o minunatie. Pot fi mancate ca atare fara probleme, dar au mers foarte bine si cu hribii marinati.