Inghetata, inghetata…

inghetata caise (1 of 1)

Am facut variante diferite in ultima vreme, muuuulte si buuuune, dar n-am apucat sa le fac nici poze si nici sa postez retetele. Incerc sa recuperez astazi cu o reteta de inghetata cu fructe pe cale sa se strice: cirese si caise. Ingredientele sunt la ochi, dupa cum mi-a sunat ca ar merge. Si a iesit din nou ceva buuuun, cu asa ingrediente era si greu sa iasa rau🙂

Inghetata de cirese si caise:

1/2 cana de caju inmuiat vreo 2 ore (si clatit bine dupa)

caise si cirese proaspete (vreo 2 cani potrivite)

vanilie pudra (cam jumatate de lingurita)

2 lingurite de seminte de chia

o lingura de unt de cocos

miere de albine (vreo 3 lingurite)

Am aruncat toate ingredientele in blender, am mixat, am adaugat putina apa cat sa se invarta blenderul bine si gata! La rece cu ea si rabdare pana ingheata macar un pic. Eu n-am avut rabdare si am am mancat din ea ca doar poate fi la fel de bine si budinca de fructe🙂

Ce alte variante de inghetata am mai facut? Ia sa vedem cat mai imi aduc aminte…

Inghetata de coacaze: coacaze decongelate, caju, miere de albine, vanilie si unt de cocos

Inghetata de visine: visine, banane inghetate, miere de albine, seminte de canepa, vanilie, unt de cacao

Inghetata de cirese: cirese, caju / banane, miere de albine, vanilie, unt de cocos, migdale hidratate

si altele, si altele, cu ce se gaseste prin frigider si camara. Numai bune pentru cei mici mai ales, Raducu e fan.