Crema de ciocolata

crema de ciocolata (1 of 1)

Am vazut intamplator la televizor o reteta de crema de ciocolata, dar cu lapte, smantana si ou. Arata asa de bineee… Mi-am notat ingredientele.  Nu si cantitatile… nu am fost foarte atenta decat dupa ce mi-am dat seama ca as putea sa o incerc in varianta raw.

Varianta ei raw suna cam asa:

ciocolata = 2 linguri pline de cacao, unt de cacao topit pe baie de aburi (4 linguri), vanilie (semintele de la 1/2 baton) si 2 linguri de miere de albine. Am amestecat bine intr-un bol ingredientele (cu lingura mai intai ca sa integrez cacaua si apoi cu mixerul ca sa se amestece totul bine)

lapte = lapte de migdale (in jur de 200 ml)

smantana lichida = crema de caju facută dupa reteta de la panna cotta

esenta de vanilie = am pus vanilie in crema de caju si in ciocolata asa ca nu am mai pus si separat

ou = o lingura de seminte de chia macinate

Am amestecat cu mixerul crema de caju si ciocolata si apoi am adaugat usor laptele de migdale. Am mutat compozitia in blender ca sa  integrez bine semintele de chia care se fac ca o gelatina (cred ca puteam sa fac si mixerul dar folosisem un bol prea mic si riscam sa fac dezastru in bucatarie). Am pus compozitia in pahare si am pus-o in frigider.

Am servit crema de ciocolata cu sos de zmeura facut dupa reteta de la panna cotta.

Data viitoare sa-mi amintesc sa pun si scortisoara.