Inghetata de caise

inghetata caise (1 of 1)

Pentru ca inghetata de banane cu sos de capsuni a fost un real succes la cel mic (numai el a mancat, iar eu am apucat sa gust putin :)), am facut alta in speranta ca ne vom infrupta si noi din ea. Eu una m-am delectat deja cu cea din poza si pot spune ca este absolut delicioasa.

Avem asa:

1-2 banane decojite, feliate si puse la congelat

vreo 10 caise decongelate si scurse

2 linguri de unt de cocos

miere (daca simtim nevoia sa fie mai dulce)

vanilie (dupa gust, eu am pus cam 1/2 lingurita)

Bananele le-am scos de la congelator cu vreo 20 minute inainte sa pregatesc inghetata ca sa se inmoaie usor. Am pus apoi toate ingredientele in robotul de bucatarie si am amestecat bine. Am turnat apoi compozitia intr-o caserola pe care am pus-o la congelator. Puteti folosi si recipiente pentru inghetata pe bat, eu mi-am amintit de ele prea tarziu.

Am servit-o stropita cu miere de albine si fulgi de migdale.