Salata de fructe si crema de macadamia

salata de fructe2 (1 of 1)

Este o reteta pe care am luat-o de aici si am modificat-o putin. Mi s-a parut interesanta combinatia. Eu am folosit fructe decongelate – afine si cirese – banana si mar.

Pentru crema de macadamia am folosit:

un pahar mic de nuci macadamia lasate la hidratat peste noapte, clatite bine si aruncate in blender

zeama de la o portocala (pe parcurs am pus inca putina apa ca sa se invarta bine blenderul)

1/4 lingurita de vanilie pudra

2 linguri de zeama de lamaie

miere de albine dupa gust (eu am pus vreo 4 lingurite)

Am amestecat totul in blender pana am obtinut o crema fina. Nucile de macadamia sunt mai tari decat cajuul asa ca trebuie insistat putin.

Am pus fructele in bol si deasupra multa crema de macadamia. Super bun!