Unt de corp cu shea si cacao

unt de corp (1 of 1)

Dupa cum spuneam acest unt este o reeditarela cererea unei prietene care si-a dorit o consistenta mai moale si o cantitate mai mare. Aceasta este o varianta usor modificata, dar la fel de buna. Este un unt minunat, cu o consistenta cremoasa de zici ca e crema de ciocolata. Eu una l-am folosit si pentru fata si am fost foarte multumita. Asa ca iata-l:

80 gr de unt de shea – nutritiv, hidratant, regenerant

50 gr de unt de cacao – calmant, hidratant, antirid, bun impotriva vergeturilor

190 ml de ulei vegetal: germeni de grau (55 ml) – tonifiant, avocado (45 ml) – antirid, bun impotriva vergeturilor, susan (90 ml) – emolient, regenerant

2 lingurite de cacao

Din aceste cantitati au iesit 6 recipiente de 60 ml si unul de 100 ml.

Untul de cacao l-am topit pe baie de aburi si, dupa ce s-a racit usor l-am amestecat cu celelalte ingrediente (untul de shea este mai moale, nu e nevoie sa fie topit, merge batut foarte bine). Pentru ca a fost o cantitate mare, am folosit un mixer vertical de bucatarie pentru a amesteca ingredientele.

Am pus compozitia la frigider ca sa se raceasca si sa se intareasca. Din cand in cand, am mai amestecat cu mixerul pana s-a racit complet si am obtinut consistenta dorita.