Tonic pentru fata

tonic2 (1 of 1)

Am pregatit acest tonic pentru ca imi doream o curatare profunda dupa demachiere si pentru improspatarea tenului. Si pentru ca nu am mai folosit de multa vreme unul, apa termala fiind mai la indemana. Nu-mi mai amintesc cantitatile, dar am folosit 3 ingrediente: apa de trandafiri, gel de aloe vera si colagen vegetal. Cantitatile de apa de trandafiri si gel de aloe pot varia, dar colagenul se pune in procent de maxim 5% din cantitatea totala rezultata (sau dupa cum scrie pe cutie).

Apa de trandafiri are efect tonifiant si are proprietati antiage, iar gelul de aloe vera este potrivit pentru tratarea imperfectiunilor, fiind cicatrizant si hidratant. Colagenul vegetal are efect catifelant si este potrivit oricarui tip de ten.

Produsul rezultat este minunat, mie mi se potriveste cu siguranta. Simt tenul mai curat, mai catifelat si parca si cu mai putine probleme.

Later edit

Varianta 2:

Am refacut acest tonic si am folosit si alte ingrediente bune pentru un ten cu mici probleme si imperfectiuni.

Baza este tot din apa de trandafiri si gel de aloe vera.

Am adaugat:

alantoina – cicatrizanta, calmanta (aprox 1/4 lingurita la 50 ml de produs final)

extract din ceai verde – antirid (10 picaturi)