Salata de ciuperci si dovlecei

salata de ciuperci si dovlecei1

Pentru ca mai aveam niste hribi decongelati m-am gandit sa ii folosesc intr-o reteta pe care am vazut-o de curand, a lui Russell James.

Am folosit:

cateva palarii de hribi

3 dovlecei mici

sos de soia, otet de mere, sare, ulei de masline, otet balsamic

o mana de menta si busuioc uscate

2 cutii de germeni de broccoli si lucerna

Prepararea salatei nu ia mult timp si este o combinatie foarte reusita. Pe scurt, desi video-ul este foarte clar, am marinat ciupercile taiate felii in 3 linguri de sos de soia si 2 de otet de mere. Am lasat amestecul deoparte timp in care am pregatit dovleceii. Am taiat dovleceii felii subtiri cu cutitul de curatat cartofi si i-am marinat cu ulei de masline, un pic de sare si o mana de busuioc si menta uscate. Am lasat ingredientele sa se amestece vreo 10 minute. La final, am amestecat dovleceii cu ciupercile.

Germenii i-am pregatit cu sare, ulei si otet balsamic.  Am asezat pe farfurii o mana buna de germeni si salata de hribi si dovlecei. E atat de simplu si foarte delicios!