Budinca de vanilie

budinca de vanilie1

Spuneam zilele trecute ce minunatii au iesit dupa o schimbare de plan de moment: prajitura cu fructe de padure si budinca de vanilie.

Aceasta budinca de vanilie a fost un succes real, cine a gustat a fost incantat, mai ales baietelul meu.

Am folosit: jumatate de cana de caju (hidratat vreo 4 ore), jumatate de baton de  vanilie, sucul de la o lamaie mica, vreo lingura jumatate de miere de albine, vreo 3 linguri de unt de cacao topit pe baie de aburi, toate aruncate in blender cu apa cat sa acopere cantitatea din recipient. Am mixat bine-bine pana am obtinut o crema. Separat, am dat in clocot 1/2 lingurita de agar-agar (gelifiantul minune) cu 1/2 pahar de apa. Dupa ce s-a racorit un pic am turnat amestecul peste crema si am amestecat bine.

Am pus crema in forme de briose pe care le-am pus in frigider vreme de vreo ora. Am incercat sa rastorn budinca, dar nu am reusit; nici nu am insistat. Nu mi-a venit ideea la timp, dar, daca ungeam recipientele cu putin unt, as fi putut sa o rastorn mai usor. Data viitoare🙂