Balsam de par (2)

balsam par1

Am facut acest balsam de par pentru ca voiam ceva care sa descurce parul, din ingrediente naturale. Pentru in jur de 90 ml am folosit:

30 ml ulei (avocado si cocos)

o lingurita de emulsifiant conditionator

50 ml apa filtrata

4 ml de colagen vegetal

4 ml de keratina vegetala

cateva picaturi de conservant din samburi de grapefruit

Majoritatea ingredientelor sunt cumparate de aici. Metoda de preparare este destul de usoara, trebuie doar un pic de atentie. Am topit pe baie de aburi untul de cocos si emulsifiantul, am adaugat uleiul vegetal. Am incalzit separat apa (cam aceeasi temperatura cu uleiul). Dupa ce s-au topit unturile, am turnat apa usor peste acestea, amestecand continuu cu un mini tel. Am lasat sa se raceasca usor, amestecand cu minitelul din cand in cand. Apoi am adaugat colagenul si keratina, iar la final conservantul vegetal si am amestecat bine.

Balsamul este potrivit pentru parul meu care se incurca si se aspreste usor dupa spalarea cu un sampon natural. Lasa parul moale si nu-l ingrasa. Uleiurile de cocos si avocado hranesc parul, iar keratina si colagenul intaresc firul de par.