Talcioc Urban pentru Matei – 1 decembrie 2012

Poate ati remarcat in partea dreapta sus bannerul pentru Talciocul Urban. E un eveniment cu traditie, organizat de Delia. De data asta, banii stransi sunt donati lui Matei. La talcioc veti gasi multe bunatati: dulciuri, paine, decoratiuni de Craciun, cosmetice, lucrusoare pentru copii si oameni mari etc. Puteti vedea o parte dintre ele fie pe blogul Talciocului, fie pe  pagina de facebook.

Eu am pregatit pentru aceasta ocazie niste creme pe care va invit sa le testati si, de ce nu, sa le cumparati🙂 Banii vor ajunge in contul lui Matei. Avem asa:

Cremă de mâini cu scorțișoară despre care am scris aici

Demachiant cu vanilie despre care am scris aici

Unt de corp cu ciocolată

unt de corp cu cacao1

Untul de corp este de data asta mult mai bine batut, chiar ca zici ca e e spuma de ciocolata. Ingredientele folosite sunt: unt de cacao, ulei de avocado si ulei de germeni de grau, uleiurile fiind recunoscute pentru proprietatile lor de prevenire si tratare a vergeturilor. Plus o lingurita si jumatate de cacao. Nu am mai pus ulei esential ca sa pastrez un usor miros de ciocolata. Este un unt usor de aplicat, foarte hidratant si tonifiant.

Balsam de buze cu miere de albine

balsam de buze -reeditat1

Balsamul de buze este numai bun pentru vremea rece. Am folosit 2 lingurite de ceara de albine, 3 linguri de unt de cocos, o lingura de ulei de galbenele, putina miere de albine si cateva picaturi de vitamina E.

Eu zic ca merita sa veniti, macar sa le testati, sa mancati o prajitura, sa cumparati paine si un cadou de Mos Nicolae pentru cel mic🙂

Asa ca va asteptam 1 decembrie 2012, între orele 10.00 si 18.00, în Bucureşti, pe strada Naum Râmniceanu, nr. 5, Zona Perla.