Demachiant cu vanilie

demachiant cu vanilie1

Later edit (05.12.2013): Aceasta rețetă a fost reeditată cu ocazia Talciocului Urban pentru Adrian Ladar, dar am folosit alta combinatie de uleiuri. Batonul de vanilie e tot acolo, ca prea a fost misto. Iata ce am pus pentru 300 ml de produs final:

30 ml ulei de catina: cu efect antiimbatranire, e un bun antioxidant, foarte bun pentru ten

60 ml ulei de jojoba: e regulator de sebuum fiind astfel potrivit pentru orice tip de ten, este hidratant, regenerator, antiimbatranire etc

90 ml ulei de avocado: tot antiage, regenerator, protector, antioxidant etc

55 ml ulei din seminte de struguri: emolient, regenerator, nutritiv, antiage etc

65 ml ulei de migdale dulci: emolient, catifelant, calmant etc

La acest blend am adaugat baton de vanilie, cate jumatate pentru fiecare recipient de 50 ml. Dupa vreo saptamana incepe sa se simta aroma vaniliei. Precious!🙂

––––––––––––––-

Am pregatit zilele trecute cateva creme tester. Prima dintre retete este un minunat demachiant cu vanilie; o bucata de baton de vanilie lasat la macerat in uleiuri.

Am folosit pentru acest demachiant ulei de catina, ulei de susan si ulei de avocado pentru proprietatile lor antioxidante / antiimbatranire. Fara alte uleiuri esentiale sau alte ingrediente.

Pentru 200 ml am folosit:

– 10 ml ulei de catina (concentrat)

– 50 ml ulei de avocado

– 140 ml ulei de susan

Este un demachiant pentru piele matura, dar si pentru o piele devitalizata, este un bun hidratant numai bun pentru vremea asta rece. Are o culoare de cognac de iti vine sa si iei o gura, noroc ca nu beau cognac🙂