Prajitura cu pere

prajitura cu pere1

Este o prajitura delicioasa, inspirata din cartea Bucataria bazata pe cruditati si alimente vii.

Blatul e unul clasic din migdale (1/2 cana normala) inmuiate vreo 6-8 ore, vanilie pudra (1/2 lingurita) si un pic de miere de albine. Crema este din pere (vreo 2 marisoare, curatate, foarte bine coapte si care riscau sa nu mai poata fi mancate), caju rasnit (2 maini), vanilie, scortisoara si nucsoara (am pus la ochi si dupa gust, cam 1/3 lingurita de fiecare). Si inca un pic de miere de albine. Am folosit robotul de bucatarie si pentru blat si pentru crema.

Am pus blatul in forma, am turnat crema si am pus felii de para pe margini ca sa nu se lase foarte tare dupa ce o scot din forma. Am pus apoi prajitura la cuptor, la 40 de grade pentru vreo 2 ore, cat sa se patrunda bine. Si ce bine a fost!🙂