Paste de dovlecei cu sos de smantana

Am gustat pentru prima data la un atelier al Oliviei Steer, organizat de Plafar. Am retinut oarecum reteta si in sfarsit am pus-o si in aplicare dupa ceva vreme. Ce a iesit a fost foarte bine, desi nu-mi amintesc exact cantitati si ingrediente. Dar ce a iesit a fost foarte bine pentru ca le-am facut si a doua zi🙂

Reteta e asa:

Dovleceii (3 la numar) i-am curatat si i-am taiat fasii cu ustensila de curatat legume. Am adaugat 2 lingurite de sos de soia, o lingurita de otet balsamic si 2 de ulei de masline si am amestecat bine. Apoi i-am lasat sa se patrunda bine. Dupa vreo 20 minute am adaugat niste marar tocat si am amestecat iarasi bine.

Pentru smantana am pus in blender: o cana mica de caju hidratat vreo 3 ore, 2 catei de usturoi, zeama de la  jumatate (si mai bine) de lamaie, un pic de sare, putin ulei de masline si apa, putin cate putin, cat sa se invarta blenderul. Am mixat bine pana am obtinut o crema.

Pastele se amesteca cu sosul de smantana pana iese o bunatate🙂