Retete cosmetice la minut

Am profitat ieri de o ora libera si am facut niste creme simple, dar eficiente. Si un deodorant spray.

Crema de protectie solara, similara celei de aici, doar ca axata mai mult pe protectia impotriva razelor solare puternice.

Am folosit pentru 50 ml: 10 ml de unt de shea (o lingura obisnuita de unt solid), 1 lingurita de pastile de ceara de albine, 10 ml de ulei de catina, 10 ml de ulei de jojoba si 20 ml de ulei din germeni de grau. Toate uleiurile au factor natural de protectie, cel din germeni de grau cu precadere (in jur de SPF20).

Crema pentru bebe, regeneranta si hidratanta, similara celei de aici.

Am folosit pentru 50 ml: 10 ml de unt de shea, 1 lingurita de pastile de ceara de albine, 20 ml ulei de galbenele (macerat la rece in ulei de masline), 20 ml ulei de cocos.

Crema de fata cu factor de protectie si efect antirid, hidratanta si regeneranta.

Am folosit pentru 50 ml: 1 lingurita de pastile de ceara de albine, 10 ml ulei de rosa mosqueta, 5 ml de ulei de catina, 10 ml ulei de cocos, vitamina E (3 picaturi) si 5 picaturi de ulei esential de lemn de trandafir.