Inghetata cu pepene galben

Vara asta, cu atatea fructe si legume, am facut prea putine retete raw mai deosebite. Dar am facut aceasta inghetata super buna pe care trebuia sa o pun si aici.

Am avut un pepene galben mic, cules prea devreme, pe care nu am vrut sa-l arunc dar nici nu era asa de aromat incat sa-l consumam ca atare. Asa ca am taiat miezul mai dulce (sa fi fost vreo 2 felii normale) si l-am pasat in blender. Am adaugat 1/2 cana de nuci caju inmuiate vreo 2 ore, o lingura de miere de albine (mergea si mai putina), 2 linguri de ulei de cocos si putina vanilie pudra. Am mixat bine toate ingredientele, am turnat compozitia in forme si am dat la congelator.

A patra inghetata n-a mai ajuns pe farfurie la pozat ca era deja in mana celui mic, asezat comod in fotoliu🙂 E foarte buna, aromata, cremoasa si sanatoasa!