Crema solara 2 in 1

Este o crema pentru copil facuta atat pentru dermatita lui atopica cat si pentru a-l proteja de razele nocive ale soarelui. De regula in crema pentru bebe puneam unt de shea, ulei de cocos si ulei de galbenele. Atat untul de shea cat si uleiul de cocos au factor de protectie pe care am vrut sa-l intensific cu un alt ulei cunoscut pentru beneficiile sale protectoare impotriva razelor ultraviolete, uleiul de catina.

Am pus asadar:

2 linguri de ulei de cocos

2 linguri de unt de shea

2 linguri de ulei de galbenele

1 lingurita de ulei de catina

Am topit unturile pe baie de aburi, am adaugat uleiurile si am lasat sa se omogenizeze. Apoi, am turnat compozitia intr-un recipient si, dupa ce a ajuns la temperatura camerei, l-am mutat in frigider. Noi am folosit o crema aproape la fel anul trecut la mare si a functionat foarte bine. Bineinteles, am stat la soare numai la ore rezonabile.