Deodorant spray

Pana acum tot am folosit un deodorant solid homemade care este foarte ok pentru vremea mai rece. Totusi, mie nu mi se potriveste chiar asa de bine in zilele calduroase pentru ca nu face fata un timp mai indelungat, desi sotul meu nu are nicio problema. Asa ca efectele difera de la o persoana la alta. Pe de alta parte, fiind facut in mare parte din unturi, deodorantul solid, daca nu este aplicat din vreme incat pielea sa absoarba foarte bine uleiul, lasa urme pe hainele deschise la culoare. Din nou, vara poate fi un pic neplacut.

Asa ca am vrut sa incerc un altfel de deodorant, spray de data asta, fara uleiuri ca sa nu mai lase urme si mai usor si mai rapid de aplicat.

Am folosit

50 ml apa minerala

1 lingurita de pudra de alaun (astringent, antibacterian, regulator al transpiratiei)

1/2 lingurita de bicarbonat de sodiu (cunoscut pentru proprietatile sale antibacteriene)

1 lingurita de gel de aloe vera (regenerant)

4 picaturi de ulei esential de tea tree (antibacterian) si 3 de ulei esential de lavanda (calmant)

20 picaturi de conservant cosgard (care nu e vegetal, dar e acceptat in produse vegetale)

Am dizolvat in apa pudra de alaun si bicarbonatul, am adaugat restul ingredientelor si am amestecat bine. Foarte simplu si rapid. Trebuie sa-l testez o perioada mai luna de timp, dar pentru primele zile efectul a fost multumitor.