Masca cu spirulina

Varianta 1 (in jur de 4 folosiri):

E o masca hidratanta in care am pus 2 lingurite de spirulina (bun antirid, regenerant, stimulant etc), o lingurita de pudra de zmeura (antioxidant), 3 linguri de lapte de capra (regenerant, hidratant) si 5 picaturi de vitamina A (regenerator, stimulant). Am omogenizat bine amestecul, l-am aplicat pe fata si pe gat si am lasat sa actioneze vreo 10 minute. Am clatit cu apa calduta. Lasa tenul curat, catifelat si hidratat (nu am mai aplicat crema dupa si tenul nu s-a uscat cum mi se intampla de obicei).

Varianta 2 (pentru o singura folosire):

Am amestecat 1 lingurita de spirulina cu una de argila alba (potrivita pentru ten sensibil, uscat, matur) si cu una de ulei de ricin (un bun emolient, indicat pentru piele deteriorata, cu pete sau pigmentatii). Am aplicat pe fata si gat vreo 20 de minute. Am clatit cu apa calduta (dureaza un pic mai mult din cauza uleiului de ricin) si am descoperit un ten si mai luminos si mai catifelat.