Branza de caju cu leurda

Am facut o singura data pana acum „branza” de caju si nu m-a impresionat. Am vrut sa incerc din nou, cu verdeturi de primavara de data asta. A iesit mai bine desi inca mai e de lucru. Am pus asa

o cana de caju inmuiat pentru cateva ore (cel putin 2)

zeama de la o lamaie

condimente – chimen, sare, cimbru

o mana de leurda tocata marunt

o ceapa mica tocata marunt

2 linguri de fulgi de drojdie inactiva (pentru gustul usor de branza)

Am pus in blender caju cu zeama de lamaie si am completat cu apa cat sa acopere 3/4 din cantitatea din blender. Am mixat bine pana am obtinut o compozitie cremoasa. Am mutat amestecul intr-un castron si am adaugat condimentele (dupa gust), drojdia, ceapa si leurda si am amestecat bine. Foarte buna la gust in faza asta, dar am vrut sa o intaresc un pic si am adaugat tarate de psyllium (o lingura si un pic). Dar a fost prea mult si branza a devenit un pic cam cleioasa, asa ca data viitoare voi pune mult mai putin psyllium (o lingurita e mai mult decat suficient zic eu).  Dupa ce am pus taratele, am pus compozitia in forma si am dat la rece.

Eu una voi mai testa reteta asta si cu alte verdeturi si cu mai putin psyllium🙂