Crema de corp cu lapte

Am vrut sa incerc si o crema de corp cu lapte asa ca am improvizat una similar cremei de fata, dar cu efect hidratant puternic. Am folosit

3 linguri de unt de cacao (brut)

4 linguri ulei din samburi de struguri

1 lingura ceara de albine

6 linguri de lapte

5 picaturi de ulei esential de patchuli

3 picaturi de conservant vegetal

Procedeul de preparare este acelasi ca la crema de fata. Am topit ceara de albine pe baie de aburi impreuna cu uleiul si untul de cacao. Separat, am incalzit usor laptele astfel incat sa aiba cam aceeasi temperatura si l-am turnat putin cate putin peste uleiuri amestecand continuu ca sa se omogenizeze amestecul. Dupa ce s-a legat si s-a racit usor, am adaugat uleiul esential, iar la final conservantul. Am amestecat cu mini-mixerul pana s-a racit complet dupa care am pus crema la frigider. Am mutat-o dintr-un recipient intr-altul dupa ce s-a racit, de asta arata neomogena in poza.

Este o crema care intra repede in piele, hidrateaza bine si catifeleaza pielea.