Crema de fata cu lapte

O crema lejera, potrivita pentru toate tipurile de ten datorita uleiului de jojoba care este regulator de sebuum. Am folosit

6 linguri de ulei de jojoba

6 linguri ulei de argan

1 lingura ceara de albine

6 linguri de lapte

3 picaturi de vitamina E

5 picaturi de vitamina A

10 picaturi de ulei esential de lemn de trandafir

5 picaturi de conservant vegetal

Am topit ceara de albine pe baie de aburi impreuna cu uleiurile si, dupa ce s-a racit usor am adaugat vitamina E. Separat, am incalzit usor laptele astfel incat sa aiba cam aceeasi temperatura si l-am turnat putin cate putin peste uleiuri amestecand continuu ca sa se omogenizeze amestecul. Dupa ce s-a legat si s-a racit usor, am adaugat vitamina A si uleiul esential, iar la final am adaugat conservantul. Am amestecat cu mini-mixerul pana s-a racit complet dupa care am pus crema la frigider.