Inghetata de ciocolata si visine

Am improvizat aceasta inghetata pe loc, fara sa ma gandesc foarte tare la ingrediente. Am plecat initial cu ideea de a face o tarta, dar am zis ca merita sa incerc si altceva ca sa vad ce iese. Si a iesit ceva foarte bun si usor de facut. Am amestecat bine in blender

1 cana de caju inmuiat pentru vreo 4 ore

jumatate de cana de apa de la visinele decongelate

3 lingurite de cacao cruda

1/2 lingurita de vanilie

4 linguri de sirop de agave

Dupa ce s-au amestecat bine toate ingredientele si am obtinut o compozitie cremoasa, am adaugat vreo 3 linguri de unt de cacao topit pe baie de aburi si am amestecat din nou. Am turnat compozitia intr-un recipient, am amestecat usor o mana de visine decongelate si am pus recipientul in congelator. Inainte de a servi, am lasat inghetata sa se inmoaie usor.

Cremoasa si foarte buna, merita! Cand am luat prima gura am zis ca e inghetata de ciocolata cu visine din comert🙂 Data viitoare incerc sa vad ce iese si fara unt de cacao.