Tocanita de ciuperci

De la inceput spun Uau! Am vazut reteta de tocanita de ciuperci cruda la Olivia Steer. Nu sunt fan caju, decat in anumite combinatii, dar pana acum, toate incercarile in afara dulciurilor au fost in esec. Am zis pana acum. Pentru ca in reteta asta sosul de caju este absolut minunat. Dupa cum a zis si sotul meu, nici nu zici ca e o tocanita cruda. Impreuna am stabilit ca sigur o vom mai repeta.

Am modificat un pic reteta originala si am pus (pentru 2 persoane)

– vreo 10-12 palarii de ciuperci taiate felii, amestecate cu putin ulei de masline si sos de soia. Le-am lasat sa se odihneasca vreo 30 de minute.

Pentru sos am amestecat bine-bine

– 1/2 cana de caju hidratat vreo 2 ore, cremuit in blender cu apa cat sa acopere 3/4 din cantitatea din blender (reteta spune o cana, dar am folosit de fapt jumatate din cantitate, restul l-am pus intr-o prajitura)

– o legatura de marar tocata marunt

– un praz mediu (partea alba) tocat marunt

– un catel de usturoi tocat marunt

– 2 linguri de zeama de lamaie

– sare

Am pus impreuna sosul cu ciupercile si a iesit cea mai tare tocanita de ciuperci. Am mancat-o cu niste painici facute tot dupa reteta Oliviei, preferatele lui bebe. De ce le-or place copiilor painea asa de tare?