Crema antirid

O alta crema de fata, cu proprietati antirid, datorita in special untului de mango si a uleiurilor esentiale. Combinatia de uleiuri vegetale se potriveste cel mai bine tenului mixt. Uleiul de jojoba este indicat pentru toate tipurile de ten, fiind regulator de sebuum.

Se face la fel de usor ca si cealalta crema de fata. Am pus

2 linguri de unt de mango

10 ml de ulei de jojoba

10 ml de ulei din seminte de struguri

1/2 lingura de glicerina vegetala

1 lingura de emulsifiant

5 picaturi de vitamina E

30 ml de apa de trandafiri

5 picaturi de ulei esential de lemn de trandafir si 10 de palmarosa

5 picaturi de conservant vegetal

Am topit pe baie de aburi untul de mango impreuna cu uleiurile, glicerina si emulsifiantul. Apoi am adaugat vitamina E si am lasat sa se raceasca usor. Separat am incalzit apa de trandafiri astfel incat sa fie la aceeasi temperatura ca uleiurile. Am turnat putin cate putin apa peste uleiuri, amestecand in continuu ca sa se omogenizeze bine. Am adaugat uleiurile esentiale si la final conservantul vegetal, dupa care am mutat amestecul in recipiente (cam 75 ml in total). Am continuat sa amestec din cand in cand pana a ajuns la temperatura camerei. Se pastreaza cel mai bine in frigider.