Unt de corp anticelulitic

E un unt cremos-cremos, bun hidratant si cu proprietati anticelulitice. Am folosit

2 linguri unt de cacao

3 linguri unt de shea

2 linguri ulei de jojoba

3 picaturi de vitamina E

5 picaturi de ulei esential de grapefruit (este bun pentru sistemul limfatic) si 5 de lemn de trandafir (anticelulitic, bun pentru vergeturi)

Am topit unturile impreuna cu uleiul de jojoba pe baie de aburi, la foc mic,  si, dupa ce s-a racit amestecul usor, am adaugat vitamina E si uleiurile esentiale. Am lasat sa se raceasca pana a ajuns la temperatura camerei si am mixat din cand in cand cu mini-mixerul. Am mutat amestecul intr-un recipient pe care l-am pus pentru cateva minute la frigider ca sa se mai intarasca un pic. Apoi am amestecat bine bine cu mini-mixerul ca sa obtin consistenta cremoasa. Simplu, nu?