Prajiturele cu merisoare

Niste prajiturele facute din resturi, mai exact

pulpa de la laptele de migdale (cam o cana maricica)

pulpa de la laptele de susan (doar ca nu am mai pus scortisoara) (vreo 2 linguri)

pulpa de la sucul de portocale (vreo 2 linguri)

semintele de la jumatate de baton de vanilie

o mana de merisoare taiate in bucatele mici

Le-am amestecat pe toate in castron si am modelat niste prajiturele pe care le-am pus la uscat, pe hartie de copt, pe calorifer. Mi-am amintit de ele dupa vreo 8 ore cand le-am intors. Dar iar am uitat de ele asa ca au ramas pe calorifer pana dimineata (in total in jur de 20 ore). Ceea ce a fost foarte bine pentru ca au iesit niste prajiturele delicioase, crocante, dar care se topesc in gura. Pot sa spun ca sunt prajiturelele preferate ale lui bebe!