Crema de galbenele

Iarasi mi-am facut curaj sa incerc sa amestec ulei cu apa, dar folosind ceara de albine. Asa ca am vrut sa incerc crema pentru bebe cu infuzie de galbenele pentru o hidratare si mai buna. Si iata ca a iesit ceva cremos si cu proprietati numai bune pentru tratarea dermatitei atopice sau a eczemelor. Am pus

2 linguri pline de unt de shea

in jur de 20 ml de ulei de galbenele (aproximativ 4 linguri)

1 lingura jumatate de pastile de ceara de albine

Le-am topit pe baie de aburi la temperatura scazuta si au rezultat aproximativ 60 ml de lichid.

Am adaugat infuzia de galbenele strecurata (5 flori de galbenele lasate aproximativ 20 de minute in 60 ml de apa clocotita) putin cate putin si am amestecat continuu ca sa nu se separe apa de ulei.

Dupa ce s-a racit usor am pus 2 picaturi de conservant vegetal din samburi de grapefruit. Am amestecat si am turnat amestecul in 2 recipiente.

Am amestecat bine, cam din 5 in 5 minute, pana a ajuns la temperatura camerei, dupa care am pus recipientele la frigider.

Este o crema hidratanta si care intra repede in piele. Din ingrediente naturale si facuta destul de repede.