Tarta cu fructe de padure

O tarta buna-buna, facuta rapid din ingrediente la indemana. Pentru blat am folosit

o cana de pulpa de migdale

o cana de migdale hidratate peste noapte

o lingura de ulei de cocos (apoi topit pe baie de aburi)

o lingura de sirop de artar

Le-am maruntit pe toate in robot pana s-a format un amestec lipicios pe care l-am intins bine in forma de tort si l-am dat la frigider.

Pentru crema am folosit

o cana de caju hidratate vreo 4 ore

2 linguri de sirop de artar

semintele de la jumatate de baton de vanilie

3 linguri de afine decongelate

2 linguri de ulei de cocos (topit apoi pe baie de aburi)

Am maruntit bine in blender caju cu apa pe trei sferturi din cantitatea din recipient dupa care am adaugat restul ingredientelor si am amestecat pana am obtinut o consistenta cremoasa. Am pus cateva fructe de padure (afine, zmeura si mure) intregi in compozitie, un pic de gelifiant natural (agar-agar fiert in jumatate de pahar de apa) si am amestecat usor cu o lingura. Am turnat compozitia peste blat si am ornat cu fructe de padure.